onsdag 7. april 2010

Ikke mye som skjer...

....på scrappefronten iallefall. Papirhobbyen min har fått en konkurrent, og det er meter på meter med GARN!! Jepp, jeg har begynt å stabbe litt rundt i strikkingens ville verden. Og de som er rundt meg til hverdags vil nok si at jeg er hekta. Synes det er ufattelig avslappende å sitte og strikke, iallefall innimellom alle utfordringene og små-krisene som til stadighet oppstår. Tjihi...og de er det ikke få av altså, det kan jeg skrive under på. Har blitt en kløpper på å rekke opp, hente masker og starte fra begynnelsen av...omatt og omatt og omatt igjen :) Der finnes det iallefall et snav av tålmodighet kan man si..iallefall ennå. Mulig det er nyhetens interesse som driver meg, men jeg nyter engasjementet mitt så lenge det er der.

Har imidlertid en del bestillinger på konfirmasjonskort, så det blir vel det helgen kommer til å dreie seg om. Gleder meg til å finne frem scrappesakene også. Det er bare det at det er så innmari mye styr med å få frem alt (burde det ringe en shoppe-stopp-bjelle her mon tro??) og minst like lang tid på å pakke sammen etter endt økt. Drømmer om et eget hobbyrom hvor prosjektene kan få ligge dersom de ikke er helt ferdig...

Ellers så har guttene og jeg en heftig nedtelling til en ukes ferietur til Tyrkia. Reiser sammen med mamma og svigermor. Gleder oss skikkelig, blir nok en uke med kos og avslapping. Vi reiser siste uka i april, lader opp til den fantastiske sommeren jeg velger å tro vi har foran oss. Vi skal bo på samme anlegg som vi var på i fjor. Var veldig fornøyd :) Siden vi ikke skal være mer enn en uke, er det veldig greit å komme til en plass vi er kjent med fra før. Håper temperaturen er bra og at regnet holder seg unna :)

Skal prøve å komme tilbake med bilder fra helgens scrapperier, klarer jeg det blir det to innlegg på under en uke- og det er ikke værst. Lar det være ukas mål jeg :) Strikkeprosjektene mine må nok forbli hemmelig en stund til- det er noen bursdagsgaver, så nå kan DU lure på om det er til DEG :) Tjihi....

Ha en fortsatt fin uke, det går fantastisk fort mot helg nå.

Ingen kommentarer: