søndag 11. april 2010

Wow!!!

Da er det et faktum: jeg har klart 3 blogginnlegg på under en uke. Det er jaggu godt gjort til å være meg :) Har jo sagt (skrevet) tidligere at jeg skulle legge ut resultater av gårsdagens/ nattens kreative virksomhet, så jeg få jo bare holde ord :)

Fikk laget tre konfirmasjonskort, begynt på et hurtigscrappet gratulasjonskort og skal jeg være helt ærlig så økte motivasjonen til å lage flere kort. Det er godt, for nå har det vært scrappesperre og scrappetørke i laaaange tider.

 Konfirmasjonskortene er laget med cd-plater og det ga mersmak. Blir nok flere i den sjangeren tenker jeg :) De blei delikate samtidig som de ikke ble sukkersøte. Klippet stjernene ut i tykk kartong og malte de med distress crakle-paint, før de til slutt fikk en liten tuch med glitterlim. Mønsterarkene jeg har brukt husker jeg rett og slett ikke i farta..ellers så er det litt bling, blomster og selfølgelig er alle kanter inket med creemy brown-puta mi. Hvordan går det an å lage kort uten disse elementene?? Klarte jo det på det bursdagskortet, brukte restepapir. Har en plan om å utfordre meg selv til å lage maaaange kort kun av restepapir- det skal ikke stå på utvalget der heller...Nå skal jeg gå tilbake til kjøkkenbordet mitt og se om ikke det dukker opp et kort til eller to.......

5 kommentarer:

Kirsti Johanne sa...

Herregud så flink du er......jeg er så imponert!
Du bør jo begynne å selge nart:-)

Ann Britt sa...

Tusen takk...det er ren avkobling. Konfirmasjonskortene er kort jeg har fått bestilling på, blir da til at jeg lager noen i løpet av året som blir solgt :o)

Tonje sa...

Fy flate, disse konfirmasjonskortene var jo bare dødsrå! Flinkis altså:-)

Ellinore sa...

Det var en ny vri på konfirmasjonskort....kjempestilig....passer jo helt perfekt til en konfirmant.Har lagt meg som følger av bloggen din...mye fint her.
God helg.

Hege sa...

Hei Ann Britt.

De kortene var skikkelig lekre! Du er så utrolig kreativ:)

Det ligger noe til deg i bloggen min:)